niedziela, 3 stycznia 2016

#2 Lakiery, brokaty, czyli jak pomalować paznokcie, gdy nie masz pomysłu

Wiele dziewczyn (zresztą tak jak i ja) spędza mnóstwo czasu nad wyborem motywu na paznokcie, myśli jak pomalować paznokcie, a czas leci... Dlatego przychodzę do was z paroma pomysłami :) Prawie wszystkie z nich robiłam sama (prócz jednego motywu, który robiła mi koleżanka).


Wszystkie lakiery kupicie w każdej drogerii :)





 Teraz jak to zrobić?


1.Pomaluj paznokcie odżywką/bezbarwnym lakierem.

2.W nakładaniu brokatu ważny jest czas :) Dlatego na początku warto otworzyć wieczko i naszykować brokat. Następnie mokry paznokieć dokładnie maczamy w brokacie :). Resztę delikatnie zdmuchujemy. Paznokieć możemy też delikatnie ''oklepać''.

3.Resztę paznokci pomaluj lakierem. Ja akurat wybrałam firmę rimmel (ok.11zł).





Wskazówki: 1. Żeby brokat dłużej się utrzymał, nałóż ponownie lakier bezbarwny bądź odżywkę, najlepiej zakupić jakiś tani, bo później pewnie będzie cały w brokacie i już nie będziemy 
mogli go zbytnio użyć, bo będzie wyglądał nieestetycznie. 2. Brokat zakupisz w specjalnym sklepie z produktami do paznokci!





Następne paznokcie są już łatwiejsze w wykonaniu :) A oto i one:


A jak te zrobić?


1. Pomaluj paznokcie bezbarwnym lakierem/odżywką.

2. Użyj czarnego lakieru i pomaluj wszystkie paznokcie.

3. Poczekaj aż lakier wyschnie i na całą długość paznokcia nałóż lakier matujący (np. taki, jaki jest widoczny na obrazku z firmy lovely za ok. 7-8zł).

Ciekawostki: Po nałożeniu lakieru matującego paznokcie będą od razu suche :)


A na koniec: 







Na te paznokcie musimy już poświęcić trochę więcej czasu. 

A teraz po kolei, jak je zrobić:

1. Jak zawsze, nałóż odżywkę/lakier bezbarwny.

2. Zacznij od tych paznokci, które będą schły najdłużej, czyli od ombre. Ombre są tutaj na środkowym palcu i kciuku. Żeby je zrobić potrzebujemy gąbeczki kuchennej. Malujemy na niej dwa, grube paski lakierem i kilka razy przyciskamy do paznokcia. 

3. Teraz paznokcie z brokatem. Tutaj zrobimy to trochę inaczej, niż wyżej. Bo pomalujemy paznokcie najpierw lakierem, w tym przypadku różowym, a następnie póki paznokcie są mokre, maczamy je w brokacie. Jeśli nie mamy różowego, możemy wybrać jakikolwiek inny, mieszać je, cokolwiek, tutaj nie ma żadnych reguł! ;) 

4. Do kropek użyjemy sondy (np. takiej jak na obrazku). Najlepiej zrobić większą kropkę lakieru na plastikowym opakowaniu od obojętnie czego, wtedy będzie nam wygodniej. Następnie maczamy w niej sondę i robimy kropki :)

5. Resztę paznokci malujemy na dowolny kolor, w tym przypadku jest to różowy.

6. Na koniec dla trwalszego efektu możemy pomalować wszystkie paznokcie bezbarwnym lakierem :)

Gdzie kupisz, jak się nazywają produkty, cena? 
Różowy i biały lakier z serii 60 second z rimmela (ok.10zł), miętowy lakier z essence (ok.7zł), sonda (5-15zł), brokat (ok.2zł), gąbka kuchenna w każdym sklepie (ok. 50gr ;)






To już koniec jak na dzisiaj, piszcie w komentarzach czy podobają wam się tego typu posty. Buśka! :)

70 komentarzy:

  1. ostatnie są piękne Lubie jak paznokcie są pomalowane w różne wzory bądź mają różne kolory wygląda to naprawdę ładnie :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :* postaram się więcej takich postów dodawać :D

      Usuń
  2. ostatnie są piękne Lubie jak paznokcie są pomalowane w różne wzory bądź mają różne kolory wygląda to naprawdę ładnie :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz świetne paznokcie, strasznie mi się podobają! Jestem w nich z a k o c h a n a !
    Obserwuję i czekam na kolejne posty tego typu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję postaram się o jeszcze więcej takich postów <3

      Usuń
  4. robisz sliczne paznokcie bardzo mi sie podobaja :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię proste motywy, czarne matowe są genialne!

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie czarne matujący efekt jest cudowny i te ostatnie super, super post i blog. Obserewuje :) i zapszam do zostawieniu cos po sobie na moje go bloga www.atelizabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ci to wyszlo!!:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie są mega! Ja najczęściej stawiam na bordowy bądź pudrowy róż + złoty :)

    Proszę o klik w baner
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może takie zrobię! :) dziękuję :D poklikałam :*

      Usuń
  9. Przedostatnie są świetne!! :) + Dodaje do ulubionych.
    Zapraszam na mojego nowego bloga, który dopiero co powstaje. :)
    http://groszkowe-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post! :) Super pomysły na paznokcie - najbardziej podoba mi się pierwszy. ;)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pazurki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paznokcie ;)
    Opowiadaniapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paznokcie ;)
    Opowiadaniapril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paznokicie wyglądają naprawdę dobrze.Niestety ja nie mam do takiej roboty cierpliwości i niestety mam nawet problem z ich pomalowaniem.Ale Twoje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia wprawy haha :) Dziękuję i pozdrawiam :**

      Usuń
  15. Hej!
    Najbardziej chyba spodobały mi się paznokcie numer 2! Muszę chyba sobie zakupić ten lakier matujący!
    Znasz jakiś sposób może na łamliwe paznokcie? Albo jakąś skuteczną odżywkę? ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://swiat-oczami-brunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam odżywkę eveline 8w1 najlepsza! I oczywiście jedz dużo witamin!

      Usuń
  16. Ja takze kocham malować paznokcie:) Chyba muszę w moim blogu też takową kategorię dodać. Twoje pazurki są śliczne i bardzo pomysłowo zrobione:) Chętnie się zainspiruję niektórymi pomysłami

    e-anetabloguje.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super, postaram się więcej takich postów dodać! :*

      Usuń
  17. Ostatnie skradły moje serce, ale ja niestety nie mam talentu do ozdabiania paznokci. :( Dlatego bardzo spodobały mi się te czarne, bo na dodatek świetnie trafiają w mój gust. O rany, pora zapuścić paznokcie. Na takich króciutkich jak u mnie efekt niekoniecznie będzie fajny.
    Zostaję na dłużej i pozdrawiam.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne paznokci,ja się najczęściej bawię w ozdabianie kiedy mam trochę czasu czy weekendy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysły na paznokcie bardzo ciekawe :D
    http://julietestyle.blogspot.com/2015/11/love-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Ta druga propozycja.. Sztos! ♥
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na paznokcie ;), nie będę się zastanawiać jakie teraz zrobić.
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie pomysły są super dla osob, które tanimi szybkim kosztem chcą mieć szalone paznokcie. Ja wybieram numer drugi z Twoich propozycji! W czwartek lecę po matujący top coat! :-)
    <3

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. super paznokcie i pomysł
    pozdrawiam
    onepassion4fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też używam tych lakierów :)
    http://sandraantczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarne, matowe paznokcie są super, bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wielu osobom właśnie czarne matowe się podobają, to super i dziękuję! :*

      Usuń
  27. w czarnych matowych się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. i tak nie chciało mi się malować pazurów ale Twój wpis mnie natchnął;p ~ Zapraszam na BLONDBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne! Od dawna chciałam mieć tak jakże prawie profesjonalne paznokcie dwukolorowe!
    Pozdrawia i zapraszam na : blackannabellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam pomysł, ale przede wszystkim zdolności ! Bardzo ciekawe pomysły na manicure. Zwłaszcza pierwszy beż ze złotem. Co prawda nie posiadam tych kolorów lakierów, ale pomysł połączenia brokatowego lakieru z stonowanym odcieniem bardzo przypadł mi do gustu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie słowa :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  31. Super pomysł na bloga! Pazurki super, gratuluję cierpliwości :)
    Zapraszam do siebie http://baranovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nominuje cie do Liebster Award
    http://sisterse-k.blogspot.com/2016/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz śliczny kształt paznokci, zazdroszczę! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń